Risinājumi
Investējot tehnoloģijās, uzņēmumi gūst iespēju celt darba produktivitāti, ar tehnoloģiju palīdzību kompensējot darbaspēka trūkumu vai spējot atbrīvot darbiniekus biznesam nozīmīgāku pienākumu veikšanai. Pētījumi liecina, ka biroja darbinieki mēdz tērēt līdz pat 40% darba laika informācijas apstrādei, atrašanai, nodošanai kolēģiem un līdzīgām darbībām, tādēļ ir svarīgi digitalizēt uzņēmuma procesus. Mēs piedāvājam risinājumus, kas palīdz uzņēmumiem strādāt gudrāk, nevis vairāk.
Samaziniet izmaksas, kas tiek patērētas neefektīvu darbību veikšanai | Samaziniet laiku, kas tiek patērēts uz darba procesu izpildi | Samaziniet neizpildīto uzdevumu skaitu |
Mums ir liela pieredze dažādu IT risinājumu ieviešanā gan lielo, gan mazo un vidējo uzņēmumu segmentā Latvijā un Baltijas valstīs. Mūsu pieredzējusī izstrādes komanda palīdzēs digitalizēt un automatizēt visdažādākos biznesa procesus, un paaugstināt Jūsu uzņēmuma darbinieka tehnoloģiju zināšanas.
Dokumentu vadības sistēma – paredzēta ikviena uzņēmuma vai organizācijas lietvedības dokumentu reģistrēšanai, pārvaldībai un procesu automatizācijai. Sistēma nodrošina dokumentu atrašanu dažu sekunžu laikā, paātrina dokumentu sagatavošanas procesu, automatizētu apstrādes procesu un biznesa informācijas drošību.
Rēķinu apstrādes sistēma – būtiski atvieglo rēķinu apstrādes procesu uzņēmumā, sākot no automātiskas rēķinu atpazīšanas un reģistrācijas, to saskaņošanas atbilstoši uzņēmuma procedūrām līdz pat integrācijai ar Jūsu grāmatvedības sistēmu, lai rēķinu dati nav jāreģistrē vairākkārt.
Projektu vadības risinājums – nodrošina ērtu un vieglu projektu pārvaldību uzņēmumā, automātiski ģenerējot projekta vietni, kurā apkopot projekta plānus, termiņus, dokumentāciju un sekot līdzi uzdevumu izpildei. Šādi tiek uzlabotas uzņēmuma vadības iespējas pārraudzīt un kontrolēt visu uzņēmuma projektu realizāciju, saglabāt un uzturēt pabeigto projektu vēsturiskos datus.
Uzņēmuma intranets jeb iekštīkls – tā ir iespēja veidot vienotu digitālo darba vidi uzņēmuma darbiniekiem ērtākai informācijas apritei, lai veicinātu ideju apmaiņu un darbinieku sadarbību. Tas kalpo kā vienots pieturas punkts piekļuvei dažādām informācijas sistēmām un nodrošina pašapkalpošanās funkciju, atvieglojot vadības komandas darbu.
Mācību pārvaldības (e-mācību) sistēma – nodrošina uzņēmumiem, organizācijām un izglītības iestādēm nepieciešamos rīkus darbinieku mācību organizēšanai. Tā ir mūsdienīga, inovatīva un viegli apgūstama platforma, kurā veidot mācību kursus, organizēt mācību procesu un novērtēt darbinieku zināšanas, plānot darbinieku kompetenču attīstību un sekot tai.
Microsoft 365 risinājumi – tie ir jaudīgi rīki, kuri ļauj uzņēmumiem izmaksu efektīvā veidā palielināt savu produktivitāti un iegūt tādas biznesa tehnoloģijas kā e-pasts, Teams, Microsoft Office programmas, OneDrive, SharePoint, Forms un citas, kas palīdz strādāt efektīvāk, uzlabojot informācijas un dokumentu plūsmu, kā arī dod iespēju automatizēt biznesa procesus.