Personālvadības risinājums
Personālvadības risinājums nodrošinās Jūs ar precīzu un ātri pieejamu informāciju par uzņēmuma darbiniekiem, atvieglos personālvadības dokumentu un informācijas apriti, ekonomējot Jūsu laiku.
Personālvadības risinājuma priekšrocības
Pilns darbinieku uzskaites cikls
Uzņēmuma struktūra, štatu saraksta definēšana, darbinieku atlases vadība, sasniegumu uzskaite un citi personālvadības procesi.
Ērta informācijas ievade un glabāšana
Šis risinājums ir vienkārši un intuitīvi lietojams. Visai informācijai glabājoties vienuviet, Jūs ātri varēsiet iegūt ziņas par jebkuru darbinieku.
Ātra un vienkārša ieviešana
Tas ir ātri un vienkārši ieviešams jebkurā uzņēmumā, kā arī viegli pielāgojams katra uzņēmuma vai organizācijas specifiskajām prasībām.
Risinājuma funkcijas
Darbinieku atlase
Vakanču pārvaldības modulis ar uzņēmuma izsludinātajām vakancēm, pretendentu iesūtītajiem CV, informāciju par darba intervijām un pēc tām pieņemtajiem lēmumiem.
Informācija par darbiniekiem
- Darbinieku saraksts ar ērtu piekļuvi darbinieku kartītēm
- Personu lietas ar attiecīgajiem darbinieku dokumentiem (darba līgums, CV, izglītības dokumenti)
- Darbinieku efektivitātes analīzes iespējas
- Iekšējo pārkāpumu reģistrs
- Atvaļinājumu saraksts
Darbinieku izaugsme un attīstība
- Mācību plāni ar informāciju par darbiniekiem pieejamajiem kursiem, iespēja pieteikties kursiem un informācija par kursu apmeklējumu
- Darbinieku novērtēšanas sadaļa ar informāciju par darbiniekiem izvirzītajiem mērķiem un to izpildes vērtējumu
- Darbinieku aptauju rīkošana
Saderība un integrācija ar citām programmām
- Piekļuve atbilstīgi lietotāju lomām
- Integrācija ar Microsoft programmatūru Excel, Word un Project
- Sadarbspēja ar mūsu datorizētās lietvedības risinājumu