Organizē personāla dokumentus un procesus arī attālināti!
Mēs redzam, ka pašlaik, daudziem darbiniekiem strādājot attālināti, personāla speciālistiem kļūst aizvien grūtāk izsekot līdzi visiem procesiem un dokumentiem, kas ir svarīgi darbinieku ikdienā un uzņēmuma darba organizēšanā. Ir pieejami īpaši personālvadībai veidoti rīki, bet mūsu dokumentu vadības sistēma ir lielisks veids, kā vienlaikus risināt gan personālvadības procesus, gan organizēt Jūsu lietvedību kopumā!
Mūsu klienti dokumentu vadības sistēmā var veikt praktiski visu galveno, ar personālvadību saistīto, dokumentu apriti:
- Personāla atlases procesu, kur uzņēmuma mājas lapā pretendenti augšupielādē savu CV un motivācijas vēstuli, kuri automātiski tiek reģistrēti Dokumentu vadības sistēmā. DVS notiek vērtēšanas process, un labākajam kandidātam var izveidot darba līgumu no gatavas veidnes, un noslēgt to attālināti, ar e-parakstu.
- Dokumentu vadības sistēmā var organizēt darbu ar ikdienas personāla dokumentu apriti un procesiem – atvaļinājuma, komandējuma iesniegumiem, dažāda veida rīkojumiem, pilnvarām u.c. uzņēmumam svarīgu dokumentāciju. Dokumentus ģenerē no veidnēm, pēc darbinieka izvēles saskaņošanas procesi var notikt sistēmā, e-pastā vai mobilajā tālrunī, kā ērtāk pašiem darbiniekiem.
- Ja ar kādu no darbiniekiem tomēr darba attiecības ir jāpārtrauc, tad ar sistēmas palīdzību to var paveikt ātrāk un precīzāk. Jo sistēmā var glabāt informāciju par darbiniekiem iedoto datoru, telefonu vai kādu citu darbam nepieciešamo pamatlīdzekli, kas tika izsniegti darba pienākumu veikšanai, aizpildīt apgaitas lapu.
Pielāgojies jauniem apstākļiem, uzlabo ikdienas darbu ar personāla dokumentiem, paveicot darbus ātrāk un efektīvāk!
Aicini mūs ciemos uz dokumentu vadības sistēmas demonstrāciju un uzzini vairāk par tās sniegtajām iespējām! Vairāk informācijas šeit: https://www.dzc.lv/risinajumi1/dokumentu-vadibas-sistema/