Rēķinu apstrāde bez darbinieku iesaistes
Iedomāsimies situāciju – cilvēks ar augstāko izglītību un teicamām svešvalodu zināšanām ikdienā datorā ievada ap 200 rēķinu datu. Jums tas izklausās prātīgi?
Bet daudzos uzņēmumos tā joprojām ir darba ikdiena. Taču mums ir risinājums – mūsu dokumentu vadības sistēmā ir iespējams apstrādāt rēķinus bez cilvēku iesaistes!
Rēķinu apstrādes modulis nodrošina:
- Rēķinu atpazīšanu;
- Automātisku datu ievadi dokumentu vadības sistēmā;
- Automatizētu rēķinu saskaņošanas procesu;
- Integrāciju ar finanšu vai resursu pārvaldību sistēmām, lai datus varētu tām nodot bez darbinieku iesaistes.
Uzticiet rutīnas darbu tehnoloģijām un ļaujiet darbiniekiem dot augstāku pievienoto vērtību Jūsu biznesam!
Piesakieties uz dokumentu vadības sistēmas bezmaksas demonstrāciju Jūsu uzņēmumā. Vairāk informācijas šeit: https://www.dzc.lv/risinajumi1/dokumentu-vadibas-sistema/